FAQ
- Strona główna
- FAQ
Hartum powstało jako firma świadcząca usługi typowo serwisowe dla Niemieckiego producenta maszyn do profesjonalnego szlifowania powierzchni Heesemann. Jesteśmy specjalistami w zakresie obsługi szlifierek szerokotaśmowych Heesemann, doradzamy w zakresie odpowiedniego doboru technologii szlifowania, pomagamy w przygotowaniu oferty, tłumaczeniach oraz negocjacjach zakupu nowych maszyn szlifierskich oraz oferujemy oryginalne części zamienne Heesemann do maszyn już przez Państwa posiadanych.
Hartum ma swoją siedzibę w Bilczy koło Kielc. Dokładny adres oraz dane kontaktowe znajdziecie Państwo w lewym dolnym rogu naszej strony internetowej, jednakże działamy na terenie całej Polski oraz Europy.
Oczywiście! Rozwiązywanie problemów to nasza specjalność. Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres: biuro@hartum.com.pl
Dużą pomocą przy diagnozie problemu będzie dla nas model oraz numer Państwa maszyny, który widoczny jest na tabliczce znamionowej, a dokładny opis problemu lub usterki zmniejszy czas Państwa oczekiwania na odpowiedź.
Korzystając z formularza kontaktowego, przesyłając do nas model oraz numer Państwa maszyny oraz opis potrzebnych części, prześlemy do Państwa ofertę na oryginalne części Heesemann.
Nasza kadra to wykwalifikowani i doświadczeni profesjonaliści z różnych regionów Polski. W zależności od grafiku prac serwisowych, jesteśmy w stanie w ciągu jednego do maksymalnie kilku dni wysłać do Państwa naszych specjalistów. Jeśli natomiast planują Państwo większy serwis swojego automatu szlifierskiego Heesemann, zapraszamy do rezerwacji terminu na wizytę z wyprzedzeniem. Przed każdą wizytą przedstawimy Państwu przybliżony koszt serwisu.
Jeśli planują Państwo dłuższy przestój – na przykład w okresie wakacyjnym, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty przeglądu serwisowego. 1-2 godziny przy maszynie dla naszych techników będzie wystarczającym czasem aby sprawdzić dogłębnie jej stan, wypisać części potrzebne do przywrócenia Państwa maszyny do stanu fabrycznego. Pragniemy dodać, że warto wykonać przegląd zdecydowanie wcześniej niż planowany przestój – niejednokrotnie oczekiwanie na niektóre części zamienne to nawet 8-10 tygodni!
Jednym z naszych działów jest doradztwo techniczne. Bazując na wieloletnim doświadczeniu jesteśmy w stanie pomóc w doborze odpowiedniej technologii, którą chcą Państwo wprowadzić u siebie w zakładzie. Pomożemy w odpowiednim skonfigurowaniu szlifierki, aby spełniała Państwa oczekiwania oraz przedstawimy spersonalizowaną ofertę na zakup oraz finansowanie nowej maszyny. Zapraszamy do kontaktu: biuro@hartum.com.pl